söndag 18 augusti 2013

Tjing Tjong!

En helg har åter igen passerat.

I fredags jobbade jag hela dagen, så man kan säga att jag var mör på em/kvällen.

I lördags hade vi kalas för finaste lille Elvin.
Ett alldeles lagom stort kalas.
Mycket fina och bra presenter.
En hel del till spargrisen blev det också, sånt tycker jag är bra.
Pengar och kläder är alltid uppskattat.
Leksaker finns ju massor efter Emil och än sålänge duger det att samsas.
MEN en leksak var vi tvungna att köpa åt honom så det fick bli en eldriven motorcykel.
Den kommer han att älska.

Patrik åkte med Sami & Atso på cruising i Smedjebacken på lördagskvällen.
Jag & Engla mös ner oss i soffan med salami, ost, kex och Loranga.
Sommarkrysset var ett givet kort.
Engla gillar Yohio och jag gillar Brolle.
Vilken tur att båda var gäster just ikväll.

Idag har vi bara slappat och jag har t.o.m sussat middag.
Kvällen tillbringade jag i en svart Avensis till våra älskade pensionärers tjänst.
Älskar verkligen jobbet.
De är så härliga de gamla...och framförallt tacksamma.
Önskar bara att man hade mer tid för varje människa.

Annars då?
Jo det knallar och småspringer.
Det här med att Patrik numer kommer hem torsdagar är ju grejt, verkligen.
Hinner knappt fatta att han åkt innan han är hemma igen så tiden som deppblogg & bitterfitta verkade bli kortvarig.
Haha...
Än sålänge känns det verkligen kanon.

Träningen på hälsans hus har startat lite smått och det är såååå skönt.
I september drar alla passen igång och jag längtar.

De sista månaderna av 2013 verkar bli händelserika och jag gillar't.
Jag älskar att ha saker och se fram emot.


Vi får se hur det blir med bloggen...den hamnar allt oftare långt ner på prioriteringslistan.

1 kommentar: