lördag 3 augusti 2013

☀Sommar☀

Vad händer fötter & sker?

Jo, det är sommar och en alldeles underbar sådan, 
vilket gör att bloggen inte prioriteras.

Jobbet bidrar en hel del till det också såklart.
Nu har jag jobbat lite mer än en månad och jag tycker fortf att det är lika roligt. Framförallt givande...
Det är första gången jag är glad över att gå till jobbet, att tacka JA till extra skift är hur enkelt som helst.
8 dagar i sträck är en baggis!!

När jag tackar JA till extra pass eller hjälper en annan grupp för att jag har det lite lugnt får jag höra TACK så mycket (teamwork) och uppskattningen jag får av brukarna är verkligen ett kvitto på att jag är på rätt plats. 
Det känns bra i hjärtat helt enkelt...

Så mina dagar innehåller umgänge med nära & kära så mycket jag hinner och kvällarna tillbringar jag ute bland fantastiska tanter & farbröder. 




Älskade fina ungar ❤ you rock my world 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar