onsdag 7 augusti 2013

Riktig Vänskap ❤

Carina Carina...

Du sätter alltid ord på mina känslor
Du läser mig som en öppen bok
Du ser mellan raderna
Jag behöver inte berätta ordagrant hur jag mår el vad som är fel,
du ser det ändå!
TACK!!! 

Du behöver inte änns vara närvarande för att få mig att må bättre.
Ett sms eller ett telefonsamtal från dig gör att jag aldrig känner mig ensam i min ensamhet.

Ikväll slapp jag ett redigt bölkalas tack vare dej. 


Jag skulle kunna skriva i all evighet men det finns inte tillräckligt med ord för hur mycket du betyder för mig ❤ 

Jag älskar Dej! 



With you life is perfect ❤

4 kommentarer:

  1. Härligt med sån vänskap! Vänskap utan krusiduller liksom ;)
    :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, tänk va mycket tid man spillt på Krusidulliga bekantskaper ;)

      Radera
  2. Åh fina fina du<3

    Nu vet ja inte vad ja ska skriva,blir alldeles tårögd,tack för dom fina orden.

    Love you<3

    SvaraRadera
    Svar
    1. Du behöver inte skriva el säga något särskilt...bara fortsätta vara DU! <3

      LOVE YOU TO!

      Radera