onsdag 28 augusti 2013

Onsdag!

Nu har halva veckan snart passerat och det känns skönt. 

Imorgon bär det av till Linköping för min och Nillas del.
På vägen tänkte vi även svänga in på Marieberg och hämta min telefon som blivit utbytt.

Idag har jag sovit bort hela f.m medan barnen var på dagis & i skolan.
Somnade bums när jag kom hem och vaknade av mobilen 11.30.  
Det var behövligt vill jag lova.
Är inte riktigt 100 i kroppen, har nog haft någon släng med feber under dagen. 
Så det blir en tidig kväll idag...

Efter att jag hämtat Englis gick vi till Ica för och handla lite smått & gott som behövde fyllas på här hemma.
Vi hann även med en fika på Christinas innan grabbarna skulle hämtas. 
Till Englas förtjusning ❤

När vi kom hem var det en glad överraskning som väntade...
Huset är FÄRDIGMÅLAT!!! 
Yeey, jag blir nästan tårögd över resultatet.
Så skönt, nu är det gjort!!! 

Nu sitter vi och tar det lite lugnt efter en supergod middag.
Fetaostsallad, lövbiff, krocketter och SPARRIS!!! Yuammmmi! 
Alla barnen åt som hästar...
Gott & snabblagat precis som jag gillar't! 

Svammel svammel 



2 kommentarer: