måndag 20 maj 2013

Sömnbrist...

Verkar vara rena dundergrejjen för att maxa träningen.

Idag var första gången jag kände att jag skulle skita i träningen,
(jag var så trött på f.m att tårarna var nära)
men sen tog förståndet vid och jag insåg att det skulle kännas förjävligt att missa ett pass som jag verkligen ÄLSKAR!
Dessutom skulle jag bli så sjukt besviken på mig själv.

Sussade lite middag & laddade med mycket vatten och ett ordentligt mellanmål innan det var dags att bli hämtad av Carina.
I ärlighetens namn hade jag inga större förhoppningar, men när passet var över steg endorfinerna till oanade höjder.
Det gick så jäkla bra.
Orken fanns och svetten sprutade samtidigt som leendet över att jag tog mig dit en dag som denna spred sig i  mitt ansikte.
FAN vad bra jag är!

Nu har Patrik och jag precis ätit lite middag.
Det blev grekisk sallad med hamburgare...hade tänkt lax, men Patrik hade redan stekt hamburgare och det smakade käften behändigt.

Imorgon hoppas jag på uppehållsväder så jag och Elvin kan ta en promenix efter dagislämningen. Behöver hämta Englas nya pass på polisstationen också så det skulle passa ypperligt.


En dusch kanske vore på sin plats?!

Ha en trevlig kväll...



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar