tisdag 30 april 2013

Tjingeling!

Valborg idag alltså...inget speciellt för oss då Patrik ej är hemma. (Vilket han brukar)

Engla & Emil har myst med mummi och Elvin har varit hos polarn Jamie (tack underbaraste fina du) under e.m/kvällen medan jag agerat sällskap till IKEA med Fanny.
Hon ska ju flytta till lhgt i helgen och behövde komplettera sitt bohag lite.
En mycket trevlig & anjenäm tripp må jag säga.
Som vanligt...mår bra i hjärtat! ❤

Just ja, var ju även och hämtade 2st kabeltrummor under f.m så snart börjar ett litet projekt.
Passade på när de stora var på dagis & innan Olle skulle hämta bilen.
Nu är den iaf servad men Olle ska tillbaka till Ludvika med den även nästa vecka då de ska fixa till handbromsen.
De hade inga grejer till det hemma.

Lisbeth kirrade hämtningen av barn vilket var fantastiskt snällt.
Trodde ju inte de skulle kunna gå på dagis idag men det ordnade sig ju galant.
Så skönt när de erbjuder sig en hjälpande hand och man slipper fråga.

Imorgon är de ju lediga från dagis så då får vi se vad vi hittar på...på e.m är det iaf träning som gäller.
Ett steppass a la Heli!
Mina ben är typ döda pga av all benträning men det är bara och bita ihop. Idag promenerade jag med Elvin till Hfs så nu har vi testat utomhusvistelse i en galen hagelskur!
Haha...jisses vad det vräkte ner!
Blöt blev jag MEN det är det ju ingen som dött av.
Motion fick jag och det är huvudsaken.

Hoppas ni haft en fin dag trots ganska trist väder!

Natti Natti







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar