onsdag 10 april 2013

Dagarna gryr och dagar blir till kvällar som sedan blir nätter och sådär funkar det ju, det vet vi ju alla.
Bloggen är inte prio 1 känner jag.
Mina dagar går åt till annat, bra saker!

Kanske bloggar jag mest när jag är låg eller när ensamheten kryper på, vad vet jag.
Jag vet bara att just nu i detta nu stressar jag fram några rader.

Vi mår bra och vi har det fin fint.
Jag känner mig tillfreds och känner att jag börjar hitta rätt i röran som besökt min hjärna titt som tätt.

Bortskämda blir vi också, ÄCKLIGT bortskämda.
Finaste Fanny...
Finaste Carina....
Ni anar inte hur mycket positiv energi ni ger mig...ord känns överflödiga.

Idag fick jag iaf äran att mysa med Lille Jamie.
Carina hade tid hos tandläkaren och inte tackar jag väl nej till Jamie gos inte, aldrig och inte änns då.
Lugnet själv är han.
Jisses...kan en 8 månaders vara sådär lugn tänkte jag och kände att jag kanske skulle försöka mig på ett bebisbyte.
Haha...nej då...Elvin ett fartfyllt litet gosemonster & charmtroll.


Nehe...nu kom maten innanför dörren och jag känner att jag fick ut det jag ville ha skrivet!


You get what you deserve...och det mina kära läsare måste betyda att jag är FAN så bra!!!!

2 kommentarer: