torsdag 24 januari 2013

Thank´s Lord...

...att gårdagen INTE gick i repris idag.

Denna dag har varit toppen!!!
Slapp till en början bege mig ut i kylan för dagislämning, det skötte Lisbeth & Olle idag.
Jag och Lille Elvin kunde mysa vidare här hemma.

Efter morgon gröten var det dags för Lillen att sussa och Nilla kom på besök,
men hon var ju ganska trött så jag slängde upp mig på bandet medan hon lurade i soffan.
Tänkte köra 30 min pwr walk men ändrade mig, körde intensivt i 20 min och laddade för ett styrkepass.
Efter styrkepasset avslutade jag med 10 min på orbin.

DONE FINITO KLAR och klockan hade inte änns blivit 11.00.
Älskar verkligen när jag hinner beta av träningen på f.m.

Fick ju även finbesök av Desse idag...Underbart!
Tror Elvin blev förälskad...han släppte henne inte ur sikte.

En toppen dag helt enkelt,  men såklart finns det alltid något minus och det är mitt eget fel som låter det påverka mitt annars sköna humör.
Jag kan bara inte släppa det...har människan inte gjort tillräckligt för att såra och förstöra???
Kanske skulle prova och hålla sig till sanningen och framförallt stå för vad denne gör ist för att skuldbelägga andra.


KARMA will visit you!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar