torsdag 3 januari 2013

När jag mest behövde det, gled du in genom dörren.

Att få hem Patrik ett helt dygn tidigare än tänkt var precis det jag behövde.
Till skillnad från igår har denna dag sett ljusare ut.

Fick besök av Nilla som hade med sig en bukett superfina tulpaner och lite städhjälp fick jag också.
TACK för att du kom!
Sen pratade jag i tele med PT:n som ska hjälpa mig att få till det här med träning och kost.
Jag behöver verkligen hjälp med den biten då jag inte besitter tillräckligt med kunskap om en del saker.
Skönt och få ett program och ett upplägg som är framtaget just för mig, mina mål samt förutsättningar.

Så denna dag har bjudit på många ljusglimtar...




Trevlig Kväll på Er!






1 kommentar:

  1. Haha, shysst bild! ;) God fortsättning på nya året förresten :)

    SvaraRadera