onsdag 26 december 2012

Juldagen,
även denna dag är ett minne blott.
Den har bestått av sängrötning till klockan 13.00 ungefär sen lunch i Sikfors samt lite pappersgöra för Patriks del eftersom sådant inte tar julledigt.
Upp till Örling för och hämta Lille Emil som blev kvar där inatt.
Hem och fixa middag, fetaostrulader, halloumi, sallad & potatiskroketter stod på kvällens meny.
Barnen i säng och sen blev det "Återträffen med Så mycket bättre".

Patrik åkte iväg med Lillebror på lite plogjobb och jag mös ner mig i sängen och slog på en film.
Idag/Ikväll ÄLSKAR jag ensamheten & tystheten som för tillfället råder här i Villa Bark.
(helt ensam är jag ju inte, men i MIN säng är jag iaf ensam)
Barnen sussar och det borde väl jag också göra men jag vill njuta lite till av tystheten.

Köpte trisslotter idag & en Keno eller vad det nu heter,
i hopp om att vinna en bradig slant så vi skulle kunna åka till Thailand el kanske Mexico i Mars,
men de STORA bidragen lös med sin frånvaro.
Keno tänkte jag rätta i morgon så får väl hålla tummarna en stund till.
Annars får vi helt enkelt nöja oss med 1 veckas solsemester i juni som vi planerat.

Vad har vi annars på tapeten?
Jo på Fredag fyller ju Prinsessan i familjen en hel hand och då har hon valt att vi ska åka till Örebro på bio och äta på restaurang samt kika in på ToysRus så hon får köpa lite leksaker =)

Sen kommer ju Syster Yster på besök med finaste flickorna.
Då blir det ju en liten minijulafton igen.


Nej ni, ett glas vatten sen är det dags att sluta mina blå!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar