tisdag 11 december 2012

God kväll på Er!

Åh vad jag älskar att ha sällsap på kvällarna.
Sami har varit här några kvällar och hållit mig sällskap och jag klagar verkligen inte.
Idag var även mamma här en sväng och jag bjöd på lite middag.

Senare kom även E & S och jag är så otroligt glad över att Sami har sådana fantastiska Vänner.
Det blev en kväll med mycket prat om allt och inget.

Just nu kämpigt MEN jag ser att framtiden ser ljusare ut...MYCKET ljusare...


Idag fick Elvin testa sin allra första smakportion. (några teskedar)
Nestles milda havregröt.
Inga grimarser i alla fall så vi får väl hoppas att han kommer gilla det här med matintroduktion.
Tar det väldigt lungt såhär i början...någon tesked då & då får räcka,
men jag ska absolut inte sticka under stolen med att det ska bli skönt att lägga amningen på hyllan.
Missförstå mig rätt, men det känns som att jag ammat el varit gravid i evigheter.
Var ju ganska tätt mellan Emil & Elvin.
Jag är i alla fall otroligt glad över att jag kunnat amma alla mina tre juveler!

På onsdag är det dags för BVC igen, ska bli spännande och se utvecklligen på Lillen.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar