torsdag 30 augusti 2012

Denna Torsdag,

är en såndär dag som man tar med sig extra långt in i hjärtat.

Började dagen med dagislämning som vanligt.
Sen hem och mata Lilleman och förbereda lite frukost/brunch till våra fina Vänner Carina & Jamie.
Ja, man kan nog säga att Jamie är Elvins första buddy liksom.
Hurtbullen promenerade ju hem till oss, DU ger mig grym ångest.
Själv har jag inte tagit en enda promenad sen förlossningen om inte shopping räknas förstås?
Men jisses, jag hinner I guess! 

Jaja, det var en super trevlig morgonstund i alla fall. 
Hoppas innerligt att vi kan göra detta till en vana, vad sägs Carina?
TACK för att du finns som mitt personliga lilla bollplank.
Du är fantastisk på många sätt!

Det var en av sakerna varför jag tar med just denna dag långt in i hjärtat,

nästa anledning är telefonsamtalet & FB chattandet med en Vän som får mitt hjärta att slå dubbla slag.
Förr pga oroligheter,
idag pga att hon är vid livet och fullkomligt sprudlar. 
Jag är stolt över Dej!!! 
Min lilla stjärna


Vänner är som stjärnor
man ser dem inte alltid
men man vet att de finns där


Finaste Emil 


Världens vackraste Dotter


Här kan man se att Engla & Elvin är väääldigt lika.
(1.Engla 2.Emil 3-4.Elvin)


Åhhhh älskade tossingar


Jag klagar verkligen inte som får vara hemma och mysa med denna lille Plutt om dagarna! 

2 kommentarer:

  1. Nu har jag äntligen läst ikapp :) Hade inte tackat nej till att ha en sån energi till att städa. Men även om jag hade det så hade jag inte hunnit med att få något gjort då våran lilla vill spendera största tiden av dagen i famnen.
    Fina kort på alla era små! :)

    SvaraRadera
  2. Det är bokat! :)

    Tack för dom fina orden..värmer ska du veta♥
    O det e ömsesidigt,är guldvärt o ha någon o dela tankar,ideer o känslor med. O att vi sen har så sjukt mycke gemensamt o att du verkligen förstår mig e så jävla skönt. Inga krusiduller liksom,vi e dom vi e... :)

    SvaraRadera