torsdag 12 juli 2012

Blomster Bröllop

 
Idag firar jag & min älskade man 4 år som gifta, kallas visst blomster bröllop.
Jag är minst lika lycklig idag som då
om inte mer!!!
Det där med att nyförälskelsen tonas ner med åren kan jag verkligen inte hålla med om.
Fjärilarna som infann sig 1994-12-03 finns fortfarande kvar och jag tror bestämt att de förökat sig.

Självklart finns det ups and downs i ett förhållande/äktenskap,
men sen vi fick barn och gifte oss är dessa väldigt fåräknade, skulle nog kunna påstå att de tillfällena tillhör ungdomen numer.

ÄLSKAR DEJ Gubben min <3
Ser fram emot ikväll väldigt väldigt väldigt mycket.
Bara DU & JAG!

4 kommentarer:

  1. Grattis till er!
    Ett förhållande utan ups and downs tror jag inte det finns. Men det är tur att man håller en mer jämn nivå nu ;)
    Lyhördhet och tålamod är nog några nycklar i ett förhållande =)
    Hoppas ni kan fira ordentligt!
    =)

    SvaraRadera
  2. Stort GRATTIS till er♥
    Kraam

    SvaraRadera
  3. Stort Grattis till er!!
    Vi firar också blomsterbröllop i år =)

    //Kramiz

    SvaraRadera