måndag 11 juni 2012

Time Flies!

Det gör den verkligen och det G A L E T fort.
Snart dags för bebis att komma ut till oss och se Världen för första gången.
Den här graviditeten har gått så sjukt fort...

Med Engla & Emil har jag varit tok laddad inför förlossningen osv,
men denna gång är jag inte alls "förberedd".
Allt känns ovisst och nervigt.
Jag är helt nollad inför uppgiften som 3 barns mamma.

Kollen på vilken vecka/månad man befinner sig i är aldrig ett givet svar när någon frågar,
jag ser alltid ut som ett stort frågetecken och får fundera en liten stund.
Datumet för en beräknad ankomst har jag i alla fall koll på.


Vad händer annars då?
Jo, livet känns fantastiskt om man nu får skriva så.
Självklart är vissa dagar raka motsatsen,
men som tur är handlar det om någon dag då & då och inte längre perioder. 
Ser fram emot en härlig sommar med massor av skojjigheter. 





Kärlek när den är som Bäst! 
TACK för att Du finns i mitt Liv och att Du är just Du!
<3


Här har vi då självaste Barbamamma
v. 29+2
(efter nogrann koll via mobil appen)


Mr and Mrs Bark


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar