tisdag 26 juni 2012

Regn & Rusk!

Gör ju sitt för humöret, men för tillfället hade inte änns solen kunnat få fram mitt goda humör.
Ledsen, sur, deppig och T R Ö T T ...
Skulle kunna somna stående och då har jag ändå slumrat i soffan medan Emil sussade och inte gick vi upp  förrän 9.30 heller...

Dagens träning uteblev också pga ryggsmärtor.
Har haft så ont inatt så jag knappt sovit en blund.
Var iaf ner till VC på f.m och hämtade en TENS apparat, får hoppas att den hjälper & lindrar.
Orken är också helt borta,
känner mig helt matt i kroppen.
Gå från badrummet ut till soffan känns som ett helt träningspass.
Även om smärtan i ryggen avtar emellanåt så känns det som ett konstant "pirr",  liknande trötthetskänsla i hela nedre delen av ryggen.

Jag hoppas innerligt att detta kommer ge med sig och inte vara kvar fram till FL.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar