tisdag 12 juni 2012

Hej Hej Tisdag & snart Hej Då Tisdag! 

Denna tisdag har svischat förbi.
Började dagen med en försovning de luxe.
Det var bara att ringa Pyret och meddela att Engla kommer, men liiite senare idag.
Alla vet ju har man blir när man försovit sig, eller.
K A O S 

När vi väl fått Engla till dagis skrek min mage efter frukost.
Emil & Jag åkte hem och dukade fram allt gott vi kunde hitta som passar under namnet frukost.
Jag fullkomligt ÄLSKAR frukost.
Vi slog oss ner i soffan och började äta,
då ringer min telefon och på andra sidan frågar en bekant röst:

-Kommer det ingen liten Emil idag?

J Ä V L A R

Det är tisdag vilket innebär morgon tränig för min del.
Så det var bara att kasta i sig frukosten och åka väg till Grythyttan och lämna Lilleman hos Lisbet & Olle,
själv styrde jag vidare mot Hälsans Hus och alla underbara vikter. 
Känns så otroligt bra att fortfarande kunna träna.

Träningen flöt på bra och kunde även öka lite viktmässigt och det känns alltid kul.

Sen var det lunchdags för mig och Emil.
Den fixade vägkrogen idag.
Pepparrotskött & Potatis

Jag passade på att ta en liten tupplur när Emil skulle sussa och jisses vad skönt det var,
dock inte lika lång som Emil...men iaf 40 min

Vid 14 hämtade vi Engla och jag sprang in på Lill ICA för att komplettera lite småkrafs,
melon, vindruvor, bananer, yoghurt, fil & så middags tillbehör.
Idag blir det Pasta Carbonara a la Patrik.

Ska alldeles strax börja med den,
och sen dröjer det inte förrän det är dags för nattning här i Hammarn.
Svisch var det ja!
Snart onsdag! 

Då är det ett besök hos BM och nagelfix som står på schemat.


T J I N G !




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar