tisdag 15 maj 2012

Sömn Sömn Sömn

Sååå underbart!
Ger mig själv en klapp på axeln som bäddade ner mig i tid igår kväll. 
Barnen somnade redan 18.30 och jag tänkte att denna morgon kommer bli tidig,
men jag hade FEL!
Engla sussade gott ända till 8.00 och Emil vaknade inte förrän 8.30.
Detta resulterar i ett gäng härliga sömn timmar på mitt konto.
Inte mindre än 10 timmars sammanhängande sömn.
Feels Goodie!


Emil sussar sin f.m lur sen en stund tillbaka och jag funderar på att greppa målarpenseln för att fixa lite finlir i badrummet,
så Älsklingen kan sätta in duschkabinen imorgon när han kommer hem.
ÅH, snart är det verkligen klart!
Jag är så otroligt stolt över Patrik som slitit som ett djur i det där badrummet.
Från tidig morgon till sen kväll de dagar han varit hemma.
Samtidigt så sjukt kul när det är klart och man vet att man gjort ALLT själv.
Sami ska ha ett stort TACK också som hjälpt till med sånt som inte riktigt jag kunnat bidra till. 
OCH Mami & Papi som passat våra små juveler...


Läste i en blogg om magbilder,
då slog det mig,
tusan det var ett tag sen jag fotade magen.
Kanske borde ta en bild eller två  inom snar framtid! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar