tisdag 6 december 2011

~Våg på många sätt~

Jag är verkligen en våg ut i fingerspetsarna.
Väger för tillfället A L L A beslut, små som stora!
Vad är meningen, blir det  bra, gör jag något dumt etc etc

Det är ju inte bara flyttfrågan som är på tapeten just nu.
Jaja, vi får väl se nästa helg vad det blir med vissa beslut.

Så sjukt det här med flytten.
Ena dagen känner jag mig glad, förväntansfull & helt säker men sen kommer det en dag som denna, då det känns bajs helt enkelt.
Jag kommer bli galen innan allt detta är över.



Med detta inlägg säger jag GodNatt och hoppas på en bättre dag imorgon!

1 kommentar:

  1. Nackdelarna med en stad tycker jag är att allt är mycket krångligare! Däremot så är det mycket lättare på andra sätt eftersom utbudet är så stort! om ni nu flyttar så tänk på att du måste ge det minst ett halvår, kanske till och med ett år! Så lång tid tar det innan man börjar "trivas" och har skaffat sig ett liv på det nya stället! Jag var sååååå nära att flytta hem från GBG efter 2 månader men gav det lite mer tid! Sen sa jag att "Jag kommer AAAAAAAAAALDRIG flytta hem". Och vart hamnade jag efter 5 år? Jag flyttar aldrig igen, jag är alldeles för bekväm för att bo i stan =) Vela kan man göra hur länge som helst! Bestäm er bara och köööör! Lycka till/ Pilli

    SvaraRadera