torsdag 24 november 2011

Träning & Sömn är två saker som gör underverk för mig och mitt humör.

Passet med Heli igår, det var verkligen All in.
(har ju inte kunnat träna eftersom Nilla op:at ögonen)
Så igår körde vi järnet hela gänget och det känns sådär underbart härligt när träningsvärken kommer krypande, för att nå sin kulm antagligen imorgon.
LOVE IT!

Gick och lade mig i hyffsad tid igår kväll (23.30) och sov heeeeela natten utan avbrott.
Emil brukar iaf vilja ha välling en gång där på morgonkvisten (4-5), men inte i morse och det tackar Mamma Jessica för. =)
Så imorse klev vi upp 8.30 pigga och glada alla tre.

Englis är på Pyret,
Emil sussar sin f.m lur och jag har precis ätit mackor m. makrill/tomatsås.


Nu ska jag ta mig en snus och luta mig tillbaka i soffan för att enbart njuta av mitt goda humör!
Självklart även av tanken att det är T O R S D A G ! ! !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar