torsdag 17 november 2011

~Torsdag it is~

Yes box, nu är äntligen torsdagen här.
Var vaken alldeles för länge igår igen, men när jag väl bestämt mig för att knoppa tog det ca 1 timme så ringde telefonen.
En lite överförfriskad man ringde och va kelsjuk.
Här är det standard...
Påpekade det för honom tidigare på dagen faktiskt.

-Nu ringer du inte och babblar massa inatt

Han ringde som vanligt vid 19-tiden för att säga Natti till mig och barnen etc
Klockan gick och jag tänkte:
Fasen, han är duktig ikväll/inatt ;) meeeeeeeeen klockan hann och bli nästan 03.00 innan han ringde.
Antagligen en promille/mod fråga.
När promillet var tillräckligt högt kom även modet ;)

Vet inte huuur många gånger han ringt idag och sagt "Förlåt Älskling" hihi...
Såhär i efterhand gör det såklart inget att han vill ringa och prata av sig lite, men just då, klockan 03.00 på natten/morgonen vill man helst sussa ;)
Men jag ska inte sticka under stolen med att det är liiite mysigt också och få dessa nattliga kärleks förklaringar.


Nu ska jag ta ett varv i duschen...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar