tisdag 1 november 2011

~Tisdag Kväll~

Ä N T L I G E N ! ! !

Örebro Shopping med en 8 månaders är ju en baggis inte ett ljud på hela dagen,
men 2 st 4-åringar är K A T A S T R O F ! ! !
(iaf denna gången)
Självklart förstår jag att det blir tråkigt för 2 kidz med shopping, men iaf.
Nu dröjer det innan jag shoppar med 2 st igen.

Ikväll har jag byggt pärlplatta och myst med Englis.

Men nu är det NATTI för henne och Lillebror sussar redan.
Mamma ska varva ner och smälta dagens besked OCH förhoppningsvis kommer jag i säng i tid.
Tänkte glutta på Pojkväns akademin först.

Dagens shopping:

Åkte ju in för att shoppa till mig själv inför Ladies Night på fredag, men när halva dagen gått insåg jag att de enda jag shoppat var saker till övriga familjen, varför blir det alltid så?
Till slut lyckades jag väl hitta en topp & lite accessoarer till på fredag.
Lite osäker på färgvalet av ena toppen, men är så sjukt trött på SVART, så jag valde en lejongul siden top.
Höll den svarta i handen, men tänkte FAN heller...
(köpte med en reserv top, beige med paljetter som funkar till det mesta)
Kanske inte blir någon av dem i slutändan. Haha!
Tänkte mig iaf den lejongula toppen, mörkblå skinny jeans & svarta heels.
Accessoarer: svarta fjäder örhängen får bli det enda, enkelt & snyggt.
(ev. någon svart hårgrejj)

Insåg idag att det är mycket roligare och handla kläder nu när man kan titta på mindre storlekar.
Detta är såklart bästa motivationen till att fortsätta.
Målet är nått,
men har ett nytt mål för trivselns skull och sen ska det införas mer styrketräning i schemat.
Just nu nöjer jag mig med de 3-4 grupp passen jag kör på Hälsans Hus per vecka.
Jätte bra variationsträning tycker jag och jag ÄLSKAR verkligen Helis pass,
hon är en grym instruktör, inspiratör & mycket mycket mer.
Är man minsta lilla otaggad när man kommer dit så tar det ungefär 5 min och bli dyngtaggad på hennes pass.
(förutsatt att man tar sig dit vill säga, hihi)
OCH än sålänge har jag inte missat ett pass frivilligt.


Nehe. detta var väl dagens sista update från Moi!

TACK Carina & Maria som håller sina tummar för Mig!
Sinom tid blir ni informerade...

1 kommentar:

  1. tack för den fina kommentaren:)just nu tycker jag nog också mest att hon är lik mig!ska bli spännande att se hur det utvecklas:)

    Det där med kläder och utgång!samma här,jag brukar bestämma mig i sista sekund;)och tyvärr blir dte mkt svart här också!dock klär jag inte så bra i färg,men du som är ljus passar i det mesta:)jag visualiserar din outfit och det l¨åter jättesnyggt!jeans o klackar är alltid snyggt!hoppas ni får en superrolig kväll=)

    Kram!

    SvaraRadera