tisdag 15 november 2011

~Thank´s~

For being you!
Tack för ventilations samtalet min Vän!
Så skönt och kunna prata om allt utan "no hard feelings".
Väldigt nyttigt och höra om dina åsikter också, eftersom man annars
inte skulle haft en susning om dina känslor kring vissa saker.
Det är såna här samtal osm stärker en Vänskaps relation.

Thank´s!



Lämnat Sessan på dagis,
blivit grymt besviken...Hoppsan en lapp om skridsko skola, nemen, där ser man.
Nästa gång ska iaf Engla dit trots att det är från 4 år?
Hon fyller ju liksom i december.
Vet inte om jag ska skratta eller gråta...
Det mycket angående denna vecka som fått mig typ lite arg, men sen har jag bara skrattat.
Jag har fått lite distans till vissa saker kan man säga.


Vårda dina Vänner ömt!!!
Ingen har så många Vänner att man kan behandla dem hur som helst.
En dag står man helt utan.
En sak som snabbar på denna process är F A L S K H E T !
Självklart är detta en definitions(stavas?) fråga...
När är man falsk och när är man ärlig?
Man får tycka och tänka precis vad man vill,
MEN står du för det dagen efter? Face to Face? När åsikten kan vändas mot dig?
Inte?
Då kan du nog klassas som falsk!

Självklart har väl alla någon gång varit mer eller mindre falska,
men det viktiga är att man förhoppningsvis lärt sig något av det...alla gör tyvärr inte det.
Jag kan tycka och tänka massa saker,
men försöker även informera vederbörande om mina tankar så man slipper stå där med
skägget i brevlådan när det når dennes öron via omvägar.
För det om något får katastrofala följder.



In Las Vegas, in the neon light...tralalalalallllaaaaaaa

2 kommentarer:

  1. Tack själv vännen <3 och tack för en trevlig eftermiddag :)

    SvaraRadera
  2. Klart Englis ska vara med på skridskoskolan! Jag är ledare den gången oxå, kanske fortsättningsvis oxå, så jag lovar att hon kan vara med eftersom hon fyller fyra...:) Pappa P och Mamma J är oxå välkomna ut på isen!:)
    / Karin

    SvaraRadera