måndag 14 november 2011

~Kväll i Hammarn~

Liten färdig nattad
Stor äter  en knäckemacka
Mamma säger: ÄNTLIGEN är måndag snart slut!

Imorgon är det dags för dagis och jag funderar starkt på en promenad när jag lämnat Englis.
(beroende på väder såklart)
På onsdag ska jag till USÖ med Liten.
Får se om det blir fram o tillbaka eller om jag lägger in lite shopping i planerna.
Ska höra om Lillebror om han har lust att följa med oss.
På kvällen är det första F-mötet på Pyret, ska bli spännande.
Sen är det helt plötsligt torsdag...och VIPS så var det F R E D A G ! ! !


Nu ska jag slå in lite paket som kom med posten idag.
Sen lite te och knäckemacka tror jag bestämt.

1 kommentar:

  1. Om du vill ha promenadsällis så hör av dig. Jag och Mollie har inga planer alls för morgondagen.

    SvaraRadera