onsdag 2 november 2011

Hej Jessica, Tack så mycket för dina fina ord. Vi är mycket glada att vi kunde hjälpa er och att vi har er som kunder hos oss. Jag beklagar det du och din familj fått gå igenom. Tveka aldrig över att ta kontakt med oss om det är något du funderar över. Vänlig hälsning Åsa, Folksams webbkundtjänst




Jag säger bara WOW och självklart undrar jag hur hon hittade till min blogg, men egentligen spelar det ju mindre roll...responsen känns ju fantastisk!!!

Ikväll har det varit träning igen och idag, då jävlar körde Heli skiten ur oss, så jävla skönt!
Svetten sprutade, minst sagt!
Tog i så emellanåt att det kändes som jag skulle få lov och kräkas...
Nu är det ingen träning förrän på Söndag om jag inte klämmer in något pass hemma.

Åt en kexchoklad på e.m idag vilket resulterade i socker backsmälla de luxe...
Huvudvärk, trött & illamående etc, värt det?
Hell no!!!
Nästa gång tar jag en frukt istället...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar