torsdag 24 november 2011

~The Day Before~

Dagen har fullkomligt swischat förbi.
Började med dagislämning som vanligt och sen fick jag & Emil lunchbesök av Nilla & Emanuel.
Vid 14 var det dags att hämta stortjejjen från dagis.
Passade på och uträtta lite ärenden medan Nilla & barnen hämtade Englis.

I Kröken fixade vi iordning Julkort och en kalender till Svärpäronen.
Så himla kul.
Ska säga er att det är inte det lättaste att få alla tre att titta på en samtidigt och skulle det mot all förmodan ske, så är det minen som skiter sig ;)
Såklart är de det som är charmen med allt.
Några bra kort lyckades vi i alla fall få ihop, men tänker inte dela med mig av dessa bilder ännu.
Får bli när de som ska få julkorten har fått dem, så det inte får sig en tjuvkik ;)

Engla har varit på gympa och under tiden försökte jag lokalisera adressen som vi ska infinna oss vid imorgon bitti kl: 10.00,
för fika och lek.
En perfekt start på fredagen tycker vi.


Kidzen sussar gott och jag ska böla lite (läs: mycket) till "Drömmen om ett barn".
I know the feeling alldeles för väl!!!

Nehe, Bavaria Blue, chilinötter & fanta zero kallar!!!

1 kommentar:

  1. Jag gråter alltid så jag knappt ser vad som händer på tvn .....

    SvaraRadera