onsdag 19 oktober 2011

~Rubrik Torka de luxe~

Hur har dagen varit idag då?
Jo, den får klart godkänt.
Började som vanligt med att lämna Engla på dagis...

Efter det for jag & Lilleman hem för att inta lite frukost.
Medan Emil sussade sin f.m passade jag på att fixa med viktiga smatal etc som ni redan läst om.
När han vaknade hann jag ge han sin lunch och sen var det dags att hämta Prinsessan (14.00)
Passade på att slå ett öga i Englas pärm,
ja vad säger man...FAN vad stolt jag är över våran stora Tjejj.
Ideén med dessa pärmar är ju genialisk.
Så himla kul att vi föräldrar kan följa våra barn även när vi inte är närvarande.

Hade ju knåpat ihop ett fotokollage också som jag passade på att ta med.
Engla tyckte det var jätte fint och lämnade det stolt till Fröken.

Lovade Engla att vi skulle ta oss en tur till Malins butik och som vanligt spenderades någon krona.
Massa fint finns det där.
Ta en titt ni som inte redan gjort det ;)


Sen på e.m fick ett litet besök av Maria...trevligt tyckte vi och Engla tyckte det va lite extra trevligt tror jag.
Hon hade nog gärna velat att Mollie skulle vart med, men det dög alldeles utmärkt med bara Maria.

Avslutade kvällen med ett Step/Styrke pass trots att motivationen lös med sin frånvaro.
Passet gick ypperligt och motivationen dök upp där under tiden.
Sååå glad att latmasken förlorade eftersom jag kände på galet bra humör efteråt.



Nu blir det lite slapp och sen ska jag läsa mig till sömns...TACK Karin!!!!

2 kommentarer:

  1. I morgondagens blogg kommer vi kunna läsa om din brist på sömn pga att du lääääst hela natten...;) Hoppas du tycker den är lika bra jag tyckte...:)

    SvaraRadera
  2. Ja jag fick ju en hel drös med kramar :) Goa Englis!!! Nästa gång ska jag väl se till att Mollie är med, men ibland är det skönt att hälsa på någon ensam också faktiskt :) natti till dig när det är dags :)

    SvaraRadera