måndag 31 oktober 2011

~Hej då Måndag~

Snart iaf...

Idag har vi haft besök av Fia, Wilma & Wera (promenaden blev inställd förra veckan)
Åh som vi längtat efter denna dejt ;)
Trevligt som alltid.
Vå åt lunch från vägkrogen & brudarna tjoade o stimmade i vanlig ordning.


Som vanligt på måndagar har jag kört dubbel pass på Hälsans Hus och känner mig som vanligt
S T E N D Ö D i varenda muskel.
Denna känsla är fantastiskt skön!
När jag klev innanför dörren hemma efter träningen möts jag av tysthet,
ganska ovanligt om man vet att huset innehåller 2 st 4-åringar + en 8 månaders.
Mina 2 sussade gott redan, medan kusinen tittade på TV.
Nillis & Jag tjitttjattade om diverse händelser här i framtiden.
It´s gonna be a bumpy ride ;)
Haha, galet värre med allt som komma skall.

Nu har jag slängt i mej lite äggröra, bacon & grönsaker och ska ta en lååååång dusch.
Sen bums i säng, BVC tid kl: 8.30 (åttajävlatrettio)
pga av att jag mitt punnhuvve glömt att Engla är ledig från dagis denna vecka.
Tyckte det var grymt bra och välja åttajävlatrettio då jag kunde lämna Engla lite tidigare och sen gå till BVC.
Idag, lite klokare, lite bittrare, lite vaknare etc etc inser jag att åttajävlatrettio är KATASTROF.
Vi brukar ju inte änns ha gått upp ur sängen vid denna tidpunkt O C H nu ska vi befinna oss på BVC åttajävlatrettio.
GgggRrrrr...jaja....antagligen en tidig kväll imorgon.
HATAR verkligen tidiga mornar!!!



p.s håll några extra tummar & tår för min skull är ni goa d.s



På Fredag kör Vi!
All in



2 kommentarer:

  1. Tummar och tår hålls för dig vad det än är! All in på fredag it is!!!

    SvaraRadera
  2. Håller så dom blir blåa.. :)

    Kraam

    SvaraRadera