fredag 28 oktober 2011

~Fredagen den 28/10-11~

Det är idag det!

Sovmorgon här i Hammarn, då Englis är ledig från Pyret på fredagar.
Vid 10-tiden klev vi upp och åt lite frukost.
Nu sussar Lille Emil sen ett tag tillbaka, Engla kollar på Chuggington & jag pluggar!
Vi inväntar även besök av Malin & Max.
Ska bli trevligt, det va ju ett tag sen ;)

Och i e.m kommer ju BÄSTA Patrik hem igen, denna vecka har verkligen svischat förbi.
Nästa vecka blir nog lite långsammare,
eftersom vi i nte har några planer alls vad det verkar än sålänge.
Någon fika dejt blir det iaf.

Tror att Mr G & min man har planerat en liten sammankomst imorgon?!
Antar att det blir god mat, tjatter, vin, spel & många skratt.
Detta var också något som var på tok för längesen.



Nej, försöka fundera ut någon lunch till Sessan...

2 kommentarer:

  1. Har några riktigt sköna bilder på er lilla Sessa, var bara tvungen att knäppa av några igår..;) Hon är för söööt!;)
    Om jag får din mailadress ska jag skicka över dem till dig...;) Ha en bra helg med familjen!
    Kram!
    / Karin

    SvaraRadera
  2. Oh yes! Kanske skulle försöka ordna skjuts hem så jag också kan ta nåt glas...vi hör av oss imorgon :)

    SvaraRadera