måndag 17 oktober 2011

~17/10-1982~

För 29 år sedan vid denna tidpunkt var jag så gott som nykläckt.
Jag entrade världen runt 7-8 tiden på morgon, enligt min mamma så hade jag inte direkt bråttom ut.
48 timmar efter att det satt igång tyckte jag att det var lagom att komma ut.

Många födelsedagar har jag hunnit med genom åren och kan inte komma på någon som varit extra speciell.
Vissa minns jag mer än andra såklart...

I Lördags fick jag en födelsedags present av Nilla m. Familj, Syster m. Familj, Sami & Malin, den fick mig att börja gråta.
Det var en sån underbar present och den kommer jag ALLTID att minnas.
Av min Älskade man får jag en Didriksson jacka....JIPPI!
Mamma & Pappa sitter inne med en awsome present även dem, STÄDERSKA!
Jaaaa, jag slipper grovstädningen inför denna vinter.
GRYMT bra present tycker jag...då jag kan lägga den tiden på annat.
Grovstäd tar ju sin lilla tid så att säga...allt från tak till golv ska skuras.
(hur kul och skura alla tak, lister etc & putsa fönstren?)

Sen funderar vi på att be henne komma typ 2ggr/månad faktiskt.
Städning är verkligen något jag avskyr som pesten och det är faktiskt inte speciellt dyrt med städhjälp.
Helt klart värt pengarna i alla fall.
Får se hur nöjda vi blir efter grovstädet...


Nu ska jag koka mig en kopp grönt te och fixa äggröra & bacon...

6 kommentarer:

  1. Stort Grattis på din dag! =)

    SvaraRadera
  2. Grattis på födelsedagen! Hoppas att dagen blir kanonbra! =)

    SvaraRadera
  3. Grattis:)) har längtat efter dina inlägg!!! Underbart lyxigt med städerska:) jag hatar också att städa! Stor kram!

    SvaraRadera
  4. Mega stort grattis på födelsedagen gumman..Kraaam

    SvaraRadera