tisdag 30 augusti 2011

~Yeeeeeey~

As usual får jag DET jag vill!
Sami ställer upp som grill sällskap ikväll...hihi...eller kanske fixar vi något annat gott, men HALLOUMI står iaf överst på min shoppinglista.
Jimi & Maria hade ju med sig någon annan variant sist...Grilloumi?!
Jaja, känner igen förpackningen tror jag, och den var iaf mycket smarrigare...mer "fluffig" liksom.
Prinsen vaknade precis efter sin e.m lur...en riktig lååångis idag.
Jag lade han typ vid 14-tiden och han vaknade nu.
Mellisen missade vi med hästlängder så bara och köra middag direkt då.

Englis har farit med Mummi & Moffa till KGA för ett besök på ICA Maxi.

Fasen, det är redan onsdag imorgon, jag sa ju att veckan skulle swischa förbi...blev lite inspirerad av Friday´s hårfärgning...den va sådär lagom askig inte tantgrå liksom.
Är livrädd för GRÅTT & GULT hår.
Får se om jag törs eller om jag låter Frizzan Frida fixa till detta.
Borde nog toppa håret innan iaf...


Nehe, middag till Prinsen sen brum iväg till ICA Supermarket (om Lillebror behagar att dyka upp snart)

1 kommentar:

  1. Hoppas du hittade rätt! Fasiken vad sugen jag blev på det nu då!!! Hoppas vi kan grilla tillsammans snaaaart!!!

    SvaraRadera