måndag 20 juni 2011

~Vill SKRIVA~

M A S S O R, men det blir bara rappakalja av allt jag försöker printa ner, så antar att det är meningen att vissa saker ska stanna i min hjärna och inte delas med Er!

Det ringer människor om huset,
och för varje som ringer blir ångesten större & större hos både mig och min man...Det lutar åt en urbackning de luxe vill jag lova.
Vi har ett jävligt fint hus, kanon läge, bor billigt etc så varför byta bort det, till något som kommer kosta ett ex antal tusenlappar mer i månaden?
Bättre och lägga de pengarna på våra Juveler (barnen), resor, ja helt enkelt roligare saker än boende.
Det finns väl inge roligare än att skämma bort sina ungar?


Ikväll har jag premiär gjort de där förbaskade munkarna som jag stritt om i evigheter,
de blev succé! M U M S !
En annan succé ikväll, Emil fick testa gröt...oj oj vad han smaskade & gapade stort när skeden närmade sig munnen.
Imorgon testar vi potatis till lunch ammningen =)


Ha en fortsatt trevlig kväll kära läsare...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar