torsdag 23 juni 2011

~Världen behöver fler som Dej~

"Älskade vännen !!! Dom som inte kan se dig för den goa och underbara människa du är har helt enkelt inte kommit in i vuxenvärlden ännu...så enkelt är det<3 Du är en underbar människa på alla sätt och vis och dina barn kommer vara SÅ STOLTA över att ha en sån hjärtlig mamma som alltid sätter familjen som nr 1 i alla lägen<3 vet många som verkligen skulle se upp till dig och leva som du vännen . Det med kalas är jag också splittrad över, känner nog mest att det får bli kusiner,familj och bästa kompisen. För man är ju så rädd som du säger att andra barn ska bli ledsna över det. Och det är ju inte det man vill <3 kramar till er "



Den här kommentaren fick mig att inse en hel del saker...TACK!
Fr.o.m nu ligger fokus på de som tycker om mig för den jag är...det andra får kvitta helt enkelt!
Jag kommer ge 100% till Er underbaringar där ute...(nya som gamla)
Vänskap ska vara från 2 håll!
Alldeles för många gånger fälls kommentaren: Vi måste ses....
Lika ofta blir det mötet aldrig av!!! Waste of Time!
Det måste det bli ändring på helt enkelt!
 
Just nu ska jag se till och få en massa "träffar" att bli av...finns ju massa fin Vänskap att vinna! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar