onsdag 29 juni 2011

~Världen är liten~

Ikväll hände något riktigt fränt, eller vad man ska säga.
Satt på Blocket o letade ljuskronor,
Hittade några som jag mejlade o en del messade jag till.
Så fick jag ett sms svar från en av dem som jag va mest intresserad av.
Vi messade en liten stund om detaljer o hämtning etc.
Sen kom det fram att hon jobbar på Wallmans Nöjen i STHLM,
vad e det med det då undrar ni?
Såhär ligger det till, denna tjej var den vi bokade våra biljetter till Ladies Night av.
Lite kul tyckte iaf jag!

Så på fredag får jag ett ansikte på denna tjej, då för några minuter sen beslöt oss för en familje helg i Sthlm!
Ska bli grymt härligt, bara vi 4!
Sen på måndag fortsätter vi till Nykvarn för en liten visit.
en liten mini semester kan man säga.
I LOVE STHLM på sommaren!!!!!

2 kommentarer:

  1. Fränt!!! Och kul!!! Bara längtar tills det är dags för vår helg där :)

    SvaraRadera
  2. Hoppas ni får en underbar helg...
    Massor me kraamar...

    SvaraRadera