måndag 13 juni 2011

~Någon kanske~

Antalet läsare igår: 23 (bloggen låst)

Antalet läsare idag: 117 (bloggen öppen)

Kanske vill någon ge sig till känna? Tror inte det iofs, men det vore skojj...23st vet jag ju vilka de är eftersom jag bjudit in dem, men resten då?
Anar gör jag ju...



Lille Emil har somnat på min arm helt utmattad...
Han hade ont i magen och det p.g.a sin Mamma...kommer aldrig mer äta något som han kan få magknip av,
5 minuter av tröstlös gråt räckte för att få mitt mamma hjärta att värka av skuld!!!
Englis hade bakat kladdkaka hos Mummi och ville såklart att mamma skulle smaka,
vilket jag också gjorde...trots att jag VET om att choklad ej är bra för små bebis magar...dumma mej!
Meeen dottern hade lyckats kanon, den smakade ljuvligt!

Nej nu ska jag ta och titta närmare på det här med och skicka bilder till bloggen från telen...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar