måndag 27 juni 2011

~Inreda Inreda Inreda~

Min hjärna fullkomligt bubblar av ideér och hur frustrerande är INTE det när man inte hittar alla detaljer som man så gärna vill ha?!
I hjärnan är allt klart redan...men i verkligheten är det bara en bråkdel som jag hittat och klickat hem.

Sen har jag typ rustat hela huset i hjärnan,
men t.o.m jag inser ju att det kommer ta tiiiiiid innan huset ser ut så i verkligheten,
men när det väl gör det, ahhhhhhh vad fiiiiiiiint! =)
Badrum & Kök är väl prio 1 (dyrast också, suck)
Sen vill jag isolera den inglasade verandan så man kan utnyttja den även på vintern, fixa iordning för kaminen och massa mer.
Jag tänker iaf ta tag i matsals delen eftersom den INTE tar 100 år och jag kan fixa det själv,
framförallt kostar det INTE en förmögenhet heller.
Sen får vi sakta men säkert beta av de andra sakerna.

Just nu stör jag mej på att inte änns google kan hjälpa mej och hitta allt jag vill ha till matsalen!!!
Får helt enkelt ta en tur till Örebro/Karlstad inom snar framtid.

Tills dess inreder jag i hjärnan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar