måndag 4 april 2011

~Måndag~

Och så kom den förbaskade måndagen igen...(veckans mest onödiga dag)

Här i Hammarn är allt "nästan" som vanligt,
Patrik åter i Sthlm, Englis på dagis och jag & Emil hemma,
M E N Lilleman Bark har kommit in i en tillväxtperiod där sömn är överskattat och mammas spenor är mycket mycket smarriga.
Som tur är SKRIKER han inte...då hade jag vart slut som artist nu.
Med mina tidigare erfarenheter så vet jag ju också att detta stadie passerar på några dagar. (typ 3)
Så tar det ett tag då är det dags för nästa tillväxtperiod ;)
Men alla är ju inte lika jobbiga och vissa märker man inte änns av.
För tillfället ligger han bredvid här och filosoferar & verkar allmänt nöjd, ser även ut som att ögonlocken snart ger upp, då sömnen besegrar!
Jag har nog fel...
Nehe, ett puppslick och nu sussar han...Yeeeeey!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar