lördag 30 april 2011

~Lördag~

Denna lördag går i den mentala träningens tecken...men det blir bra det här o det kommer gå bra!
Intala Intala Intala Intala

Idag har vi haft en "inte göra ett skit dag" typ i alla fall...Älsklingen storstädade hemmet o jag satt i solen,
hihi, tog hand om badrummet iaf.
Detta fick vi avklarat imorse sen for vi till Sikfors för bilbyte,
och då passade jag även på att lämna kläderna som jag fick sålt igår.
G Ö T T och bli av med det!
Så tjänade jag ju en slant på det istället för och göra som jag brukar, ELDA!
Kul när de kommer till nytta istället och så fick jag låna en bärsele, tack S.K =)
Får se om den kommer till användning eller om jag bara inbillat mig att det kan vara bra o ha.

Summan av denna helg är ju iaf ett extra klirr i kassan...hihi...bra med extra pengar inför Gbg trippen,
blir nog att unna både mig o Sweetie varsina träningsskor/joggingskor + lite annat.

Ha en fortsatt trevlig kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar