tisdag 26 april 2011

~Kort vecka~

Tisdag idag, men känns som måndag och hur underbart är inte det?
Lite sämre väder idag dock, men då får man lite gjort inne istället vilket alltid är positivt.

Har hunnit med både apoteket och mathandling idag trots att vi inte gick upp förrän kl: 10.00.
Sjukt att Engla sov så länge,
hon somnade redan 18.10 igår kväll...men ändå fick vi sovmorgon =)

Jag känner mig riktigt glad och taggad idag vill jag lova,
kom i ett par jeans som jag inte kunnat ha sen INNAN jag var gravid...fick en chock.
Provade dem för nån vecka sen och insåg då att mamma jeansen skulle bli de enda jeans jag skulle kunna ha ett tag framöver...hur snyggt?
Nja, liiite väl hängiga i röven, men vad gör man...
Så idag...YEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEY, jag slipper mamma jeansen.

Nej, nu ska det hängas tvätt....


Just ja, Prinsessan cyklade utan stödhjul igår...STOLT mamma, japp! =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar