torsdag 10 mars 2011

~Ta vara på varandra~

Ibland kastas allt bara uppochner...
Mitt i all Lycka händer något som får än och tappa fotfästet helt & hållet.
Så känns det just nu i alla fall, men jag hoppas på att snart ha båda fötterna på marken igen.
Jag är så otroligt glad & tacksam över min fina Familj.

Sen är jag jävligt tacksam över att få ha en sån underbar "andra" familj (mamma, pappa, Sami & Sussu)
Ni är G U L D värda...
Ibland är det bara så skönt att få krypa upp i sin mammas el. pappas knä och gråta ur sig allt elände.
För visst är det väl så att när Mamma & Pappa säger att det kommer bli bra så blir det så?
Det är iaf en trygghet man vaggas ín i och aldrig vill lämna, oavsett ålder.

Och lyckan jag känner över att få ha 2 helt underbara syskon är så enormt stor och något jag önskar att alla skulle få uppleva...
Kärleken till dem är helt sjukt stark!
T A C K för att NI finns! <3



Idag är det dags för BVC med Emil, vägning & mätning.
Det ska bli väldigt spännande och se om det hänt något på den fronten.
Idag tog jag mig i kragen och anmälde oss till nästa kurs Babysim som startar den 5 april.
Hoppas han gillar det lika mycket som Englis gjorde.


Stolt Syster med Lillebror

La Familia

Goooos

Bjuder på denna ;)

Så liten & go

2 kommentarer:

  1. Tänker på dej o hoppas att du snart e fit for fight igen vad det än e som hänt <3
    Kraam

    SvaraRadera
  2. Vi finns alltid här det vet du vännen <3
    Kramar till er

    SvaraRadera