torsdag 24 mars 2011

Läste i Pillis blogg ikväll om andningslarm,
det är något som jag aldrig tänkt på faktiskt...babyvakt har jag hört talas om men själv har jag aldrig haft användning för det.
Men tillbaka till andningslarm...
det kanske inte vore så dumt om Emil ska sussa i eget rum...tänk om man dunar in riktigt djupt,
om han är hungrig hör man ju, men inte om han plötsligt skulle sluta andas.

Jag la han ju i sin säng i sitt rum nu ikväll och där ligger han fortfarande så det verkar ju gå bra,
men nu är man nojjig att man inte ska höra honom när man sover.
Nu hör jag ju minsta lilla ljud från honom, men somnar man djupt gör man ju inte det.
Iofs sig hade vi inget med Engla,
men då fungerade Patrik som ett andningslarm,
han hörde minsta lilla konstiga ljud/tystnad fastän han sov,
mig själv därimot litar jag INTE på.
Och nu är jag ju själv på veckorna...måste nog överväga det där med larm.


Någon som har ett begagnat och vill sälja?  Eller vilket vilket märke ska man köpa?

1 kommentar:

  1. det är guld värt Jessica, särskilt om han ska sova i eget rum! Det kan ju inte va nått negativt, bara positivt. Vårat larm har aldrig tjutit och det känns rikigt bra! Har lånat det av syrran. Märket heter "babysense", mer vet jag inte om namnet. Det är iallafall 2 plattor.

    SvaraRadera