torsdag 31 mars 2011

~F*CK~

Det finns för mååååånga skor och välja på!!!!!!!!!!!



God Kväll i stugorna...

Vad har ni för Er?Hur mår ni?
Hur jag mår?
Jo, bara fint, tackar som frågar...=)
Sitter för tillfället och tittar på BB reprisen från igår eftersom jag va duktig och lade mig redan klockan 21.00.
Känns konstigt att inte läsa någon Natti saga och Pussa Englis godnatt nu när klockan är 19.00...det är ju liksom en rutin.
Istället sitter jag här i soffan och allt är tyst förutom TV:n då.
Emil sussar...
Snön faller utanför fönstret till råga på allt...JAG VILL HA VÅR!
Fasen, jag saknar Englis...

Blir nog soff sovning inatt tror jag...känns som en sån kväll!

Egentligen skulle jag nog vilja sussa i min renbäddade säng och i mitt nystädade sovrum,
men jag spar på den tills imorgon kväll...
Då jag & Sweetie tagit en dusch,
finns inget skönare än det...alltså att lägga sig i en nybäddad säng efter en lååång och varm dusch.
I LOVE IT!



S A K N A R     D E J

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar