torsdag 6 januari 2011

~Ute yr snön Vackert~

Inne myser jag & Dottern,
Patrik är ute och skottar snö...Vaknade för en stund sen och när jag klev upp spred sig ett STORT leende på läpparna,
Patrik har storstädat Englas rum, dammsugit, fixat undan disk etc.
Sånt gör en verkligen G L A D !
Har blivit riktigt bortskämd nu när han varit hemma.
Jag har inte gått upp ur sängen före kl: 11.00 någon dag på en vecka. TACK Sweetie,
när jag tänker efter,
jag har inte änns behövt handla, laga mat m.m.
Vad har jag gjort i en vecka?
Hm, slöat antar jag! =)

Igår gjorde vi gipsavgjutningen av magen,
den blev jätte fiiiin, Patrik är en hejjare på att skulpturera =)
Bild kommer när den torkat helt.

Det här med en snabb update om året 2010 struntar jag i,
ni som läser vet ju redan vad jag pysslat med under året som gått.

JULEN var underbar som vanligt...Nyår likaså...
Sessan hade ett lyckat 3-års kalas, men nu har hon tröttnat lite på paket. =)


Det var lite från mej o mitt...



Englisen 3 år

S K Å L...(pommac)

Hääärliga Vinter

Goooosan

Engla & Morbror brummar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar