tisdag 11 januari 2011

~Tisdag~

BM-besöket gick tipp topp...UA som vanligt, alla värden va bra o Hjärtat slog så fint så fint.
Hjärtat slog 146 slag och SF-måttet mätte 32cm (el.33?)
Med Engla låg jag på den översta kurvan och denna gång ligger jag på den mellersta,
så än sålänge har jag inte nått matchvikten jag hade med Englisen.
4-5kg till godo...
Trodde verkligen att jag skulle gå upp mycket mer med denna knodd än Engla med tanke på att jag kräktes bort 6kg förra graviditeten.
Den här gången har jag ju inte kräkts alls lika mycket.

Annars är det en sån där sjukt jobbig dag idag.
Jag är super trött,
har en trist magkänsla på ett område,
längtar efter Bebis,
känner mig som en urtrist & dålig mamma
m.m

Tur att ungen min är VÄRLDENS underbaraste o finaste Tjejj...
Pussar, Kramar & Pysslar om sin mamma på bästa tänkbara sätt.

Nu ska det fixas lunch här...Fjärilsmakaroner & Tonfiskröra...Yammmmmi tycker Engla o Jag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar