måndag 10 januari 2011

~Onepiece~

Jag vill ha den nuuuuuu...
Känns som att jag väntat i 100 år på den, men den är nog förhoppningsvis värd att vänta på.
Vi får la se om jag får plats med kanonkulan i den eller om jag får hänga den i garderoben till Räkan kommit ut.
Så fort ekonomin tillåter ska jag beställa en till Englis också...Trodde de skulle vara mer än nån fjuttig hundralapp billigare till barn, men icke.
Min kostade 1700:- och till barn skulle den kosta 1000 -1500:-
Helt galet egentligen,
för en MJUKISDRESS!!!
Tur Tomten tyckte att jag varit snäll under året som gått ;)

Ikväll är det dags för P-möte...
Ska bli kul och träffa alla kollegor igen!
Först ska vi åka upp till Örling och äta middag med mamma och så får Englis vara kvar där när jag drar på mötet.
Mycket åkande blir det,
men vill verkligen gå på mötet...och Engla blir nog bara glad över att få lämna hemmet en stund.
Hon börjar blli riktigt rastlös av att vara hemma.
Stackarn!


Nu ska jag strax fixa till lite lunch åt Prinsessan!
Ha en fiiiin dag mina kära Läsare.

1 kommentar:

  1. dom är billigare på Stadium, dock inte så stort utbud. min kosta 1000:- till barn tror ja d va 6-700.

    SvaraRadera