måndag 17 januari 2011

~Måndag~

Måndagen gick ju jävligt fort får jag då lov och säga.
Bara middag & lite småpyssel kvar, sen är det ju dags för sängen. (igen)

Tog mej en middagslur när jag kört Englis till dagis, hela 4 timmars sömn...=)
Hann knappt lägga mej förren ögonlocken ramlade ner.
Så när jag väl klev upp var det dags för Hfs för lite fix på jobbet & handling,
och självklart dagishämtning.
Prinsessan var verkligen nöjd över sin dag på dagis...hon ville knappt åka hem.
De hade firat hennes 3-års dag idag...med paket, ballonger & ett jättefint kort som någon duktig själ pysslat ihop.

Imorgon blir det ingen ingen lur efter dagislämningen,
då vankas det FIKA på Kringlan =)
Trevligt Trevligt må jag säga...
Längesen jag umgicks med någon annan än Familjen och det känns super skönt att komma utanför hemmets väggar om så bara för en liten stund.

När man beställer saker på nätet, från Apoteket...Kommer de hem eller måste man hämta dem på Apoteket?
Någon som vet?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar