tisdag 18 januari 2011

~Lunchtime~

Kyckling m. Thaicurry smakar alldeles alldeles UNDERBART!

Dagen började med en frukost dejt på Kringlan med Fia & Lilla Wera och jag kan säga att Bebislängtan är enorm idag...=)
Men jag tillhör INTE den hysteriska skaran av människor som VILL föda för tidigt,
nej för min del får den gärna stanna där inne till min den 27/2 (1/3).
Sen är den mer än VÄLKOMMEN ut till oss!

Jag har samlat ihop en liten lista med gissningar,
det ska bli spännande och se vem som gissar närmast eller det kanske finns någon som gissat exakt rätt.
Skriv gärna era gissningar i bloggen, vore kul.
(Engla är född 41+1, 3992g 52 cm)
De jag har samlat ihop fram till nu har gissat: Kön, Vikt, Längd och Datum!
Personligen har min gissning på kön gått fram o tillbaka lite.
Hjärtljuden säger Tjejj men min första känsla var Pojke...så det ska bli kul och se.


Nu tappade jag helt blogg inspirationen...

4 kommentarer:

  1. Åhh gud va svårt...hihi
    Min känsla har pendlat fram o tillbaka men just nu tror ja de blir en liten tös till som föds den 3/3 är 50cm o väger 3770g.
    Kraaam

    SvaraRadera
  2. En Emil, 52cm, 3725g och 3/3-11

    SvaraRadera
  3. Jag tror det blir en liten Emil (som vi tänkte att Albin först skulle heta) och han kommer säkert på Albins födelsedag den 5 mars =)
    Han är en stor kille på 4,125 g och är 51 cm lång.
    Eller så... ;)
    Lycka till när det är dags! Det hela är ju så jäkla fantastiskt så det är inte klokt! Det är en lycka att få vara med om =) Kram.

    SvaraRadera
  4. En pojke som föds den 5/3, han är 52cm och väger 3850g=))

    Va kul med gissningar!!!
    kram

    SvaraRadera