onsdag 19 januari 2011

~Livet på en pinne~

"The Show must go On"

Men först njuter vi av ett års Mamma ledighet och massa myyyys.
Livet är för kort för och slarvas bort och ägnas åt de näst bästa, varför inte satsa på det absolut Bästa...
Om det nu är möjligt att uppnå det?
Våga chansa eller vad säger man?
Familjen är det absolut viktigaste som finns och lider jag så lider de.

I do anything for You, La Familia!


Alldeles strax ska jag iväg och luncha med Världens Bästa Mamma.
Typ nu ser jag när jag gluttar till på klockan =)

Skrutt är på dagis och kommer inte hem förrän i e.m skulle jag tro.
Hon skulle med Emanuel hem efter dagis idag.
Känns skumt,
en H E L dag utan min Lilla Solstråle....
Men i morse när jag frågade henne hur jag skulle klara mej hela dagen utan henne svarade hon sött:

-Mamma, jag kommer ju hem från Faster senare, det går bra ska du se...

Så pussade hon mej och gav mej en BAMSE kram! GOA unge...



Wihuuuu, på måndag kommer de och installerar vårat larm...Skönt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar