söndag 16 januari 2011

~Härliga Söndag~

Idag sov jag riktigt läääänge, ända till kl: 12.15 och det var verkligen behövligt.
Nu har vi lite family mys i soffan med Englisen.
Men strax ska jag ta tag i lite tvätt o dylikt...tänkte byta lakan i sängarna idag också,
så skönt och gå och lägga sig i renbäddat efter en varm och härlig dusch.

I e.m ska Engla o Patrik till Sikfors för lite pappers arbete, men den trippen skippar jag.
Jag stannar hellre hemma och pysslar lite med ditt o datt.

Imorgon är det ju dags för dagis för Engla, så lite förberedelser inför det är ett måste.
Ju mer jag hinner med idag desto mindre behöver jag fixa i veckan.
Bättre o skönare att försöka få mycket gjort när Patrik är hemma.


Ha en trevlig Söndag....

1 kommentar:

  1. Härligt men snäppet bättre e ändå o få lägga sej i rena sängkläder efter att ha BASTAT o sen duschat...=) Så där härligt bastu mosig o go...hihi
    Inte länge kvar nu...väntar med spänning på va de e för liten krabat som gömt sej i den där stora magen..=)
    Kraam

    SvaraRadera