torsdag 20 januari 2011

~God Middag~

Varför kan jag bara inte lägga vissa saker bakom mig utan att irritera mig?
Antagligen för att jag kanske funderar på vad de säger om Mej när jag inte är närvarande,
med tanke på vad de säger om människor i min närvaro, HEMSKA TANKE!

Vad är det som avgör om du är en bra eller dålig mamma/förälder?
Det kan väl knappast du, jag eller någon annan bedömma, eller?
Alla är ju Världens Bästa föräldrar till sina egna barn eller hur?
Om man har massa åsikter om andras sätt att ta hand om sina barn ska man också kunna höra detsamma om sig själv utan att tjura!!!

Personligen gillar jag att byta erfarenheter med andra föräldrar, om det mesta och sålänge det sker med vuxen chargong (stavning?) och inte smutskastning av andra.
Alla gör olika och alla har olika rutiner.
Man hittar ju det som passar bäst för sin egen familj.

Dessa hets tävlingar som verkar finnas där ute i samhället verkar ju helt sjuuuka!!!

1 kommentar:

  1. Jag håller med dig!
    Alla bildar sina egna rutiner och vad som passar bäst för just sin familj.

    Och tävlingar hit och tävlingar dit är bara tråkigt!

    SvaraRadera