onsdag 26 januari 2011

~En bra dag~

Trots att dagen började sjukt dåligt så gick det att reparera =)

Jag började med en SPA behandling på Loka Brunn,
i 70 minuter fick jag hela kroppen behandlad med bodyscrub, massage, olja & lotion.
Och självklart vill jag T A C K A alla underbara människor som gav mej denna underbara present.
Jag tycker verkligen att ALLA som är gravida borde unna sig något i den här stilen.

När jag var klar där fick jag ett positivt besked angående värmen hemma,
F I X A T ! ! !
Ingen dyr elektriker eller reparatör behövde anlitas...
Endast lite hjälp av min Lillebror som fixade filtrena i värmesystemet.

BÖCKERNA jag beställt kom idag också, 6 nya böcker att plöja,
och en hylla som jag vill ha till Englas rum är även inköpt, på IKEA i Kungens Kurva eftersom den varken finns i Karlstad eller Örebro, TACK Älsklingen...

Ikväll har jag, Sami, Malin & Nilla spelat Wii och svullat chips & dip, härligt med kvällssällskap =)

Så, summa sumarum, DAGEN får mvg trots DÅLIG start!


Nu blir det sängen & som det känns just nu så får de nya böckerna vänta till i morgon kväll.

Natt Natt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar